2012年10月15日 星期一

生仔湊仔這回事真是啞巴吃黃蓮

生仔湊仔這回事真是啞巴吃黃蓮,有苦自己知,即使是身邊的一個又明白多少?

我之所以有時如此不開心,是因為冇人明白之餘,有時還有很多人給說話你聽......

雖然柏柏是一個非常可愛的BB,有時他會對著你笑得好燦爛,那一刻的我的確好冧;

但一日廿四小時都是這樣─餵奶、餵奶、餵奶(因為柏柏是少食多餐的BB,每兩小時吃一次奶,三個多月仍未戒夜奶),

生活便變得很枯燥無味(跟以前做老師,一天到晚都是忙忙忙,真是差十萬八千里)。

老公成日跟我說,叫我別在意外人的評語、意見,

但我又想,這是否叫"針不扎到肉不知痛"呢?

我每分每秒都十分努力照顧柏柏,但換來的不是欣賞,而是批評,再不然便是埋怨,聽者如我豈不憤怒嗎?

有多少個人知道我乳腺栓塞時,多少個下午、晚上痛得獨自流淚?

有多少個人知道乳頭痛得令人瘋癲,但我仍要忍受痛楚,繼續埋身餵哺?

有多少個人知道我晚上要不停起床餵哺,每天總是睡不飽的 (但枕邊人仍呼呼大睡)?

有多少個人知道我一整天困在屋子裡,聽柏柏哭鬧不知多少回?

有多少個人知道我因為要整天抱著柏柏,左手痛完,又到右手痛?

冇。一個也沒有。

身邊的人只會諸多意見:

BB好似唔太長肉,比較細粒,補粉啦!

係你自己堅決要餵人奶,一早全奶粉咪唔洗咁辛苦囉!(我最尊敬的爸爸都是這樣說)

多D抱過來俾我地見下啦!遲D BB真係唔認得我地咖啦!(6299這樣說,他們根本不明白柏柏食奶的問題)

一日到黑都係對住你一個媽媽,梗係唔鐘意啦!

你換片換衫換得咁慢,因住冷親BB呀!最好整個暖風機係屋企啦!(我阿媽已經向我提過三四次)

唔返工只湊仔咁咪好浪費(讀咁多書都唔做野)?你個仔真幸福囉!冇幾萬蚊咁來湊佢...... (身邊的姨媽姑姐成日都咁話我同柏柏)

哎呀~你因住張被仔掩住BB塊面,焗親佢呀!

哎喲!BB著咁少衫,因住冷親呀!

哎喲!BB著咁多衫,因住焗親呀!

你點做人媽媽咖~連媽媽袋都唔帶,水壺又冇,BB點飲水呀?

你咁抱咪唔啱囉!雞手鴨腳......

哎呀哎呀!因住BB條頸呀!未夠力咖~因住扭親佢條頸呀!

意見批評多的是,但幫手呢?冇。

老公又說:不如你出來工作吧!既然你如此不適應FTM的生活,為了你的精神健康,寧願請工人照顧柏柏,讓你可以出來工作。

但我又不捨得放手呀!因為我不想讓外人有機可乘,尤其是我的99。

見到其他做了媽媽的姊妹跟99關係相當好,

但我則不然,跟99如陌路人。

原因好簡單,因為我的99只會關心柏柏(至於我,算吧啦!),

而且她的方法我又不敢苟同,所以我寧願自己辛苦一點,都不要99插手干預柏柏的教養問題。

如此說來,我是一定要適應FTM的生活,即使要忍受幾多閒言閒語,又要忍受幾多別人的不解。

就讓我繼續自我麻醉,只活在自己FTM的世界裡面吧!

沒有留言:

張貼留言